ok, je hebt vooruitgang geboekt.Om je verder te helpen wil ik van je weten wat je verwacht van deze sim en welk vliegtuig je wil vliegen.De reden is dat niet alle vliegtuigen dezeldfe functie hebben(bijv ailerons-trim heeft een spitfire niet)als je alleen maar wil vliegen en een beetje schieten of bombarderen kan je bij de realisme settings wat dingen uitzetten bij bijv "atmosphere and handling".Bij engines mag je dingen aanlaten omdat je je throttle quadrant wil gebruiken maar maakt het wel moeilijker voor je, bij "view" kan je headshake, blackouts and redouts uitzetten, bij "main" zie je dat ik vulnerability uit heb,ze kunnen me wel raken maar ik krijg geen schade.
Als je meer realisme wil hebben dan moet je natuurlijk die dingen aanzetten.Bij een spitfire betekent limited ammo dus iets van maar 14 sec schieten en dan naar huis om te herladen.
Dat je vliegtuig raar reageert op de controls kan veel oorzaken hebben.Als je bijv een spitfire vliegt en je trekt te snel te je stick naar achteren kan je in een spin raken, je kan last van zijwind hebben en natuurlijk je motor geeft een kracht af waardoor je romp de andere kant op wil draaien(torque en gyro effects)
instellingen die zomaar veranderen kan komen door dat je steamcloud aan hebt.

Bij win7 kan je hier in >> C:\Users\jouwnaam\Documents\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover - MOD een bestand vinden genaamd confUser.ini waarin de gemaakte key-settings staan.Veranderen die ook?
Ik heb een saitek x52-pro stick, wat ik had met het instellen van de axis was dat de software kleine bewegingetjes zag en dus meteen een axis toewees aan een functie in Clod.Wat ik toen gedaan heb is tijdelijk een groter deadzone instellen in de software van saitek.Maar ik weet dus NIET zeker wat dat is wat jij beschrijft met " Steeds wanneer ik de instelling wis dan ontstaat er een nieuwe combi van verwijzingen naar de quadrant en de joystick."
Bookmarks