Results 1 to 2 of 2

Thread: Introductie

  1. #1
    Student Pilot
    Join Date
    May 2016
    Location
    de Engel, Holland
    Posts
    3
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    89.12 MB

    Introductie

    Zojuist heb ik mij aangemeld bij deze geweldige site van ATAG.
    Ik ben nog niet zo lang bezig met deze prachtige simulator en heb heel veel te leren.
    Jaren lang heb ik Silent Hunter 3 en 4 gespeeld en zag bij toeval wat filmpjes op youtube van CLOD.
    Woooouw dat moet ik ook kunnen dacht ik maar dat valt nog niet mee.
    Vandaar mijn aanmelding bij ATAG, hier is veel te leren en te bestuderen.
    Dat ik een beetje een digibeet ben maakt het er niet gemakkelijker op.
    Maar mijn zoons helpen wel !

    Goed tot zover mijn introductie,
    Groeten van Bill Green

  2. #2
    Supporting Member Stormrider's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    in the middle of the Netherlands
    Posts
    456
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    477.16 MB

    Re: Introductie

    Hoi Bill Green, welkom op dit forum.
    Clod is inderdaad niet 1 van de makkelijkste flightsims die er is, maar grafisch wel 1 van de mooiste denk ik.
    Misschien heb je het al gedaan maar anders moet je zeker eens de beginners-guide van Lewis lezen.Hierin worden tips gegeven en ook oplossingen voor problemen die je kan hebben.
    http://theairtacticalassaultgroup.co...play.php?f=109
    Ik wens je veel plezier met Clod en mocht je hulp nodig hebben, er is altijd wel iemand hier bereid om je te helpen.

    mvgrt Stormrider
    Asus ROG STRIX Z370-F Gaming|Intel Core i7 8700K 4,4Ghz|NZXT Kraken x52 all-in-one liquid cooler|16GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 3000MHZ | ASUS ROG Strix RTX 2080 Super Gaming OC 8G|ASUS 27" Gaming Monitor ROG Swift PG278Q
    |Samsung M2 970 EVO Plus, 500 GB SSD |Antec High Current Pro 850WATT |VKB Gunfighter Mk.II with MCG Pro grip | Saitek X52 Pro Flight Throttle |VKB-Sim T-Rudder Pedals Mk.IV |BU0836A 12-Bit Joystick Controller|win10 64bit Home Edition|Opentrack-pointtracker/Facetracknoir EDTracker Pro wireless

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •