Results 1 to 2 of 2

Thread: Hallo iedereen - draait dit op een iMac

  1. #1
    Student Pilot
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    1
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    0

    Question Hallo iedereen - draait dit op een iMac

    Hoi allen,

    dit groentje vraagt zich af of hij via Steam deze Cliffs Of Dover zou aanschaffen. Uiteraard met de Team Fusion Mod die zo bewierookt wordt.

    Ik heb een iMac die bootcamp gewijs ook Windows 10 heeft. Dus er zou zich geen probleem mogen voordoen met de game.

    Zou ik ervoor gaan? En dan best via Steam en nadien de patches?

    groetjes en dank voor de antwoorden,

    Herr Fledermaus

  2. #2
    Supporting Member Stormrider's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    in the middle of the Netherlands
    Posts
    456
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    477.16 MB

    Re: Hallo iedereen - draait dit op een iMac

    Quote Originally Posted by Herr Fledermaus View Post
    Hoi allen,

    dit groentje vraagt zich af of hij via Steam deze Cliffs Of Dover zou aanschaffen. Uiteraard met de Team Fusion Mod die zo bewierookt wordt.

    Ik heb een iMac die bootcamp gewijs ook Windows 10 heeft. Dus er zou zich geen probleem mogen voordoen met de game.

    Zou ik ervoor gaan? En dan best via Steam en nadien de patches?

    groetjes en dank voor de antwoorden,

    Herr Fledermaus
    Hoi Herr Fledermaus,
    voor een IMac met bootcamp win10 zal hetzelfde gelden als voor een windows pc, het werkt als de hardware maar aan de minimum specificaties van dit spel voldoen.Je zal helaas pas als je het probeert zien of het naar wens werkt.Ik zelf heb helemaal geen ervaring met IMacs, maar ik weet wel dat er meer mensen zijn die Clod op een IMac spelen.
    Ik zelf vind het een super fligtsim en zou het dan ook zeker proberen en doen als ik jou was.Er zijn wel wat hobbels die je moet nemen met installeren.Met win10 kan je het spel normaal installeren maar niet spelen.Dit kan pas als je de eerste patch van TF hebt geïnstallerd.Ik raad je aan om eerst the beginners guide van Lewis te lezen. http://theairtacticalassaultgroup.co...play.php?f=109

    mvgrt Stormrider
    Asus ROG STRIX Z370-F Gaming|Intel Core i7 8700K 4,4Ghz|NZXT Kraken x52 all-in-one liquid cooler|16GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 3000MHZ | ASUS ROG Strix RTX 2080 Super Gaming OC 8G|ASUS 27" Gaming Monitor ROG Swift PG278Q
    |Samsung M2 970 EVO Plus, 500 GB SSD |Antec High Current Pro 850WATT |VKB Gunfighter Mk.II with MCG Pro grip | Saitek X52 Pro Flight Throttle |VKB-Sim T-Rudder Pedals Mk.IV |BU0836A 12-Bit Joystick Controller|win10 64bit Home Edition|Opentrack-pointtracker/Facetracknoir EDTracker Pro wireless

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •