Results 1 to 3 of 3

Thread: Missie opnemen

  1. #1
    Student Pilot
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    3
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    552.01 MB

    Missie opnemen

    Hallo Allemaal

    Ik heb ook BOS/BOM en daar kan mijn vluchten opnemen en later nog eens terugzien en kan dit ook bij COD Blitz?
    Heb al vele mooie filmpjes op You Tube gezien hoe maakt men die?

    Gr René

  2. Likes ATAG_Lewis liked this post
  3. #2
    Supporting Member Stormrider's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    in the middle of the Netherlands
    Posts
    456
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    477.16 MB

    Re: Missie opnemen

    Quote Originally Posted by rene View Post
    Hallo Allemaal

    Ik heb ook BOS/BOM en daar kan mijn vluchten opnemen en later nog eens terugzien en kan dit ook bij COD Blitz?
    Heb al vele mooie filmpjes op You Tube gezien hoe maakt men die?

    Gr René
    als je bijv een quick-mission start en op "fly" drukt en dan weer op escape krijg je een menu te zien met "start recording".Als je dan klaar met vliegen bent druk kan je het opnemen weer stoppen en opslaan.Deze track kan je later weer opnemen met bijv shadowplay, fraps of obs.Als je de opname functie van Clod gebruikt kan je achteraf nog overschakelen naar"outside view"enz, evt dingen die in beeld verschijnen weg laten.Shadowplay en fraps hebben bijv een functie dat hij constant de laatste 2min bijv bewaart als opname.Als je dan een mooie actie hebt en je drukt daarna op opnemen bewaard hij dit en kan je het terugkijken.Je kan natuurlijk ook gewoon tijdens je missie shadowplay etc gebruiken om het op te nemen.
    Last edited by Stormrider; Jan-23-2018 at 11:09.
    Asus ROG STRIX Z370-F Gaming|Intel Core i7 8700K 4,4Ghz|NZXT Kraken x52 all-in-one liquid cooler|16GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 3000MHZ | ASUS ROG Strix RTX 2080 Super Gaming OC 8G|ASUS 27" Gaming Monitor ROG Swift PG278Q
    |Samsung M2 970 EVO Plus, 500 GB SSD |Antec High Current Pro 850WATT |VKB Gunfighter Mk.II with MCG Pro grip | Saitek X52 Pro Flight Throttle |VKB-Sim T-Rudder Pedals Mk.IV |BU0836A 12-Bit Joystick Controller|win10 64bit Home Edition|Opentrack-pointtracker/Facetracknoir EDTracker Pro wireless

  4. #3
    Student Pilot
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    3
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    552.01 MB

    Re: Missie opnemen

    Quote Originally Posted by Stormrider View Post
    als je bijv een quick-mission start en op "fly" drukt en dan weer op escape krijg je een menu te zien met "start recording".Als je dan klaar met vliegen bent druk kan je het opnemen weer stoppen en opslaan.Deze track kan je later weer opnemen met bijv shadowplay, fraps of obs.Als je de opname functie van Clod gebruikt kan je achteraf nog overschakelen naar"outside view"enz, evt dingen die in beeld verschijnen weg laten.Shadowplay en fraps hebben bijv een functie dat hij constant de laatste 2min bijv bewaart als opname.Als je dan een mooie actie hebt en je drukt daarna op opnemen bewaard hij dit en kan je het terugkijken.Je kan natuurlijk ook gewoon tijdens je missie shadowplay etc gebruiken om het op te nemen.
    Bedankt zal er mee aan de gang gaan. Kom denk ik nog wel met meer vragen.

    Gr René

  5. Likes Stormrider liked this post

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •