Results 1 to 4 of 4

Thread: Graag hulp bij IL2 1946 installatie

  1. #1
    Student Pilot
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    3
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    43.95 MB

    Graag hulp bij IL2 1946 installatie

    Hallo allemaal,

    Als nieuwkomer zou ik graag wat hulp willen hebben bij het installeren van mijn IL2 1946 op mijn Win7 laptop of desktop.

    Ik heb een originele dvd van misschien wel 10 jaar terug en heb die ooit eens geïnstalleerd op een XP desktop-PC. Ik heb 'm toen een paar keer gespeeld en kon er niks mee, i.t.t. CFS2 en FS9/FSX.

    Toch zou ik het nog wel eens willen proberen, m.n. ook omdat er in de loop van de jaren upgrade-patches zijn verschenen.

    Ik heb 'm dus geïnstalleerd op de D-schijf van zowel mijn Win7 laptop als mijn Win7 desktop en e.e.a. werkte prima.

    Daarna ben ik de patches gaan installeren (il2v11, il2upgrad12ov, il2_skins409m, il2_410, il2_410_1, il2_412_int en il2_412_1_int). Als ik nu opstart, dan krijg ik na een klein moment een zwart scherm, daarna een flash van het startscherm voor ca. 2 seconden en dan niks meer.

    Er zit dus iets niet helemaal jofel, de vraag is: wat?

    Ik hoor graag of iemand suggesties heeft voor een oplossing.

    De hartelijke groeten en blijf virus-vrij allemaal.

    hertzie.

  2. #2
    Supporting Member Stormrider's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    in the middle of the Netherlands
    Posts
    456
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    477.16 MB

    Re: Graag hulp bij IL2 1946 installatie

    Hoi Hertzie, om het mezelf makkelijker te maken heb ik hem gewoon nog maar een keer gekocht op steam. Het is natuurlijk wel weer €10,00 voor iets wat je al hebt maar ging wel makkelijker. Moest je ook niet na elke patch het spel een keer opstarten?


    Mvgrt Stormrider
    Asus ROG STRIX Z370-F Gaming|Intel Core i7 8700K 4,4Ghz|NZXT Kraken x52 all-in-one liquid cooler|16GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 3000MHZ | ASUS ROG Strix RTX 2080 Super Gaming OC 8G|ASUS 27" Gaming Monitor ROG Swift PG278Q
    |Samsung M2 970 EVO Plus, 500 GB SSD |Antec High Current Pro 850WATT |VKB Gunfighter Mk.II with MCG Pro grip | Saitek X52 Pro Flight Throttle |VKB-Sim T-Rudder Pedals Mk.IV |BU0836A 12-Bit Joystick Controller|win10 64bit Home Edition|Opentrack-pointtracker/Facetracknoir EDTracker Pro wireless

  3. #3
    Student Pilot
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    3
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    43.95 MB

    Re: Graag hulp bij IL2 1946 installatie

    Nou, het is mij uiteindelijk gelukt om e.e.a. te installeren op een heel oud XP-laptopje, 'm over te zetten op een HD en nu kan ik 'm spelen op mijn Win7 laptop. En inderdaad, ik heb 'm na elke patch opnieuw opgestart om te controleren of het gelukt was en pas toen alles werkte de crack gebruikt, zodat ik 'm nu zonder de dvd kan spelen.

    Nu moet ik dus gaan uitvinden HOE je 'm speelt, want dat is nog steeds een uitermate lastig verhaal, althans, IK vind 'm nog steeds buitengewoon gebruikers-onvriendelijk, m.n. het instellen van mijn thrustmater joystick is nog steeds niet goed gelukt.

    Maar we blijven hoopvol, eens komt het goed .

    Grts,

    hertzie

  4. #4
    Supporting Member Stormrider's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    in the middle of the Netherlands
    Posts
    456
    Post Thanks / Like
    Total Downloaded
    477.16 MB

    Re: Graag hulp bij IL2 1946 installatie

    Dat is wel een vaak gehoorde klacht over flight-sims dat het instellen enz gebruiker onvriendelijk is.Ik heb zelf er ook wat mee afgeworsteld.Maar gelukkig is er vaak wel iemand te vinden die je op weg helpt.Wat is jouw probleem met het instellen van je joystick?Er is een lijst waar je knoppen en functies van je joystick kan toewijzen.Maar ook nog een blad "input"genaamd waar je de gevoeligheid oa kan instellen van je joystick.
    .joystick instellen.jpg input joystick.jpg
    Asus ROG STRIX Z370-F Gaming|Intel Core i7 8700K 4,4Ghz|NZXT Kraken x52 all-in-one liquid cooler|16GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 3000MHZ | ASUS ROG Strix RTX 2080 Super Gaming OC 8G|ASUS 27" Gaming Monitor ROG Swift PG278Q
    |Samsung M2 970 EVO Plus, 500 GB SSD |Antec High Current Pro 850WATT |VKB Gunfighter Mk.II with MCG Pro grip | Saitek X52 Pro Flight Throttle |VKB-Sim T-Rudder Pedals Mk.IV |BU0836A 12-Bit Joystick Controller|win10 64bit Home Edition|Opentrack-pointtracker/Facetracknoir EDTracker Pro wireless

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •